Allt och inget.

Imorgon jobbar jag igen, har inte jobbat på en månad så det känns lite segt nu. Men det är ju bara helg jobb så det är snabbt överstökat. Hoppas jag iallafall.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med Putte i parken, men jag har hittat lite billiga alternativ nu så det blir väl att jag åker. Det är ju faktiskt väldigt många bra band som ska spela där, så jag åker ju inte enbart dit för Backyard. Bland annat är det Millencolin, Lillasyster, Bullet och så Backyard såklart.

Annars tror jag inte att det händer speciellt mycket just nu, löning snart, får en del i lön denna månad så då blir det till att lägga undan för utlands resan i augusti så att man kan göra den. Ska bli skönt att komma iväg, och det var ett tag sen jag och Hanna var utomlands tillsammans!

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: haha ok. ja de va jävligt trångt måste jag säga. kände mej lite smått svimfärdig ett tag men fick vatten så jag klarade mej som tur va. hade det inte vatt så jävla varmt hade det vatt dom vilken BYB konster som helst :P

2009-07-19 @ 14:58:29
URL: http://highlights.devote.se
Postat av: sabina

sv: haha jag vet..såg typ ut så den konserten me..rann fan bort. har inte vatt me om nått liknade heller..och denna va ändå utomhus..SJUKT! haha ja dregen svettas fan inte lite den..när han brukar göra ett riff och snurar på huvet så skvätter fan svetten på han..men det bevisar att odm ger fan 200% på scen =)

2009-07-19 @ 15:41:54
URL: http://highlights.devote.se
Postat av: sabina

sv. hahah men eller hur;P

ja håller me. så det me hela bandet. ser man deras bandhistoria..den är ju hlet otrolig. dom ger verkligen 200%. dom svettas som grisar på scenen ävom det är sen kall sommarnatt och det duggrengar och är kallt. så är de fan som e kokande gryta framför och på scen. japp de blir ekjsö stadsfest den 28/8. skullle sett dom i spaninen me..men vi åkte tilll grekland istället ´haha. de blire iallefall 4 spelingen i år..är sugen på stockholm me..men får se. sj då??

2009-07-19 @ 16:17:06
URL: http://highlights.devote.se
Postat av: sabina

å har du gjort de?? de ska jag me göra när lönen kommer =) vart har du din?

jag e een hockeynörd ockjså så de passar mej perfa =) mm de va jävligt surt. oj london?? där vill man ju verkligen se dom. de går ju rykten om en ny platta nu till hösten så de borde la bli en turne till. kanske ska man ta en resa dit då :P förstår om de ör speciellet. fast de e klart..de e fan alltid speciellet att gå på :P haha fan va kul me en som gillar odm lika mkt som jag =)

2009-07-19 @ 19:51:22
URL: http://highlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0