Tick tack tick tack.

Nu har jag vart på lunch, så nu är det bara fem timmar kvar och sen är jag fri att gå hem. Yey!
Måste fixa en tid för att färga mitt hår sen innan motorvägen på mitt huvud är färdigbyggd om ni hajjar vad jag menar. Funderar på att färga över det röda jag har och istället göra slingor i någon varm ljus ton eller nått. Jag vet inte, måste rådfråga min frisör sen.  Som btw är as grym, det är Alex syster Gabbi jag pratar om och hon jobbar på en frisör salong som heter Mosqow någonting på Stureplan.

Den här dagen är för övrigt väldigt seg, den har gått väldigt långsamt måste jag säga..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Innan motorvägen är färdigbyggd, HAHAHA :D

2009-01-12 @ 09:06:58
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0