Sådann press.

Idag känner jag mig inte alls rofylld eller vad jag ska säga. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Känner att jag måste göra något med mitt liv snart inte bara sitta och häcka som en och annan tokstolle. Men det får vara i höst då när allting har lugnat ner sig, men frågan är om jag klarar av att vänta. Jag känner mig lixom inte vettig eller att jag gör så mycket nytta med nått.
Jag vet inte, jag är nog bara orolig för framtiden som många andra är. Tänk om man inte blir någonting tänk om man får leva på gatan eller nått. Man har en sån jävla press på sina axlar att bli någonting idag.

Och det är långt ifrån roligt. Håller du inte med?
Sen just det där att man ska bli nöjd själv, men vad gör mig nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0