Pottpuri

Äntligen börjar man väl bli lite små pigg, jag och tjejerna tog oss en lur precis. Eller lur och lur... Vi har typ sovit i tre timmar och dom sover fortfarande här i sängen brevid mig. 

Igår varje fall så var det först spelning med Backyard Babies på Tyrol. Vilket jag tycker var en as bra spelning, jag älskade verkligen set listen. Men det bästa av allt var ändå att de spelade Zoe is a wierdo. Jag och tjejerna älskar den låten, och vi har verkligen tjatat om att få höra den. Sen så kom den, vi vart så jävla paffa.
Efter spelningen var det full fart i merchen och allt verkade stressigt, så Katta och Sara hoppade in och hjälpte Toffsy i merchen medan jag och Saras syster Hanna stod utanför och spanade runt istället.

En grej var jävligt jobbig dock, jag visste att han skulle vara där. Men det brukar inte hjälpa så mycket, så jag är väldigt tacksam över att tjejerna fanns där!
Efter spelningen drog vi till Pub Anchor för att kolla in Ammotrack. Det var också skitkul! Dock är det så jävla många konstiga människor på anchor nuförtiden. Tappade räkningen på hur många personer som typ kom och tog tag i en så att säga.

Imorgon så ska jag flyga till Umeå och träffa Hanna. Det var så jävla länge sen jag träffade henne. Så det ska verkligen bli skitkul!

Snart ska vi gå och handla "middag", det blir maräng swisch, Sara vart nedröstad av mig och Katta som vill ha det, haha! Så det ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0