Lite av allt

Haha! Jag känner mig väldigt stolt! Jag av alla människor satte på en tvättmaskin alldeles själv! Nu kanske ni tänker ja men vadå, det kan väl vem som hlest?
Men grejen är den att jag har altid glömt bort hur man gör... Pinsamt jag vet, men sånn är jag!

Sen har jag jobbat lite med vårat projekt idag, det känns också skönt att få någonting gjort där. Sen idag så ska juag fortsätta städa.. Roligare än så blir det inte idag..





Jag, Alex och min familj kommer förmodligen sticka till Turkiet i slutet av maj igen. Ska bli jävligt skönt, och på bilden är det hotellet vi förmodligen kommer att bo på.
Har även lovat Katta att vi ska åka dit igen i Augusti sen då hon har opererat sin käke i maj och kan då inte följa med.
Så i Augusti ska vi försöka få med oss alla fyra ner dit, även Sara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0