Körslaget!

Idag fick jag ett mail om att jag fått tre biljetter till körslaget på lördag. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt och åka dit och kolla på det med pappa och min ena lillebror. Det var ett tag sen vi gjorde någonting sånt tillsammans nu.
Det tråkiga i det hela är ju att de man hejjade mest på åkt ut.. Det hade vart kul för om Timo hade kvar eftersom Katta gillar honom, sen gillar jag ju Nanne, men hon åkte ju ut förra veckan..
men jag kan ju alltid hejja på Snygg-Erik!!! Eller inte...

Ne men det ska bli trevligt det där.

Annars idag har jag tagit det lugnt, städat lite i köket och så.

Idag fyller även Elin år, så ett stort grattis till dig gumman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0