Gott nytt!!

Gott nytt år allesammans!!

Har haft Katta och Alex här i några dagar, så det är lite trist nu när lägenheten är tom och det är bara jag och katten Bagera kvar.. Och det går typ inget bra på tv heller för den delen ännu värre.

Ska jobba på Hallwylska imorgon var ett tag sen jag var där sist, så det är väl dags igen antar jag ;)

Nu har jag läst ut andra boken om sagan mellan vampyren Edward Cullen Och Bella Swan. det tog 20 timmar för mig att läsa den, så nu har jag beställt trean så jag väntar på den. Det värsta med det hela är att jag är först bland oss att läst ut tvåan så jag har ingen att prata med den om. Finns vissa delar jag vill prata om. Men Katta har lånat boken av mig nu så hon ska läsa den, förhoppningsvis läser hon den snabbt då jag vill prata om den så fort som möjligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0