Ett huvud, ett illamående, ett helvete rent ut sakt!

Godmorgon allesammans!!
Nu är det ännu en ny underbar dag på jobbet!

Igår mot slutet av mitt pass fick jag huvudvärk, som senare också blev ett illamående. Det var inte så jävla kul när jag åkte på bussen hem där det var massa jobbiga barn som skrek och en busschaufför som köpt sitt körkort på blocket..
Men allt gick över när jag kom hem och svalde en alvedon och fick i mig lite mat i magen. Gjorde faktiskt varma mackor i ugnen vilket var otroligt gott!

Elin har ju skaffat sig en till liten vovve nu som heter Nellie, har inte träffat den lilla än men dock sett henne på bild. SKITSÖT! Så jag ska antagligen träffa Elin på fredag så ska vi gå ut och gå en sväng eller nått!

Ne nu måste jag återgå till jobbet!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0