En liten tur med bilen.

Ja idag var jag uppe med tuppen igen, eller säkert redan innan tuppen.. Det skulle inte förvåna mig.
Igår var jag i Eskilstuna och hjälpte Kattas lillasyster att flytta, hon ska börja plugga där nere. Beteende vetenskap tror jag det närmare bestämt var.
Efter att vi packat in allt i lägenheten skulle Helenas och hennes kompis storhandla på Ica Maxi. Så då passade jag och Katta på att ta en liten fika med Toffsy.
Vi satte oss på Åhlens kafe och drack varm choklad som ärligt talat smakade pecka. Den var typ salt!! Toffsys unge är ju bara för söt också, han tittade på mig och Katta som om vi vore dumma i huvet, haha!

Sen på kvällen bar det av hem till mormor och kolla på lets dance och käka kex med ost på.

Och nu sitter jag på jobbet och häckar igen, men jag har redan jobbat 2½ timme, nu är det bara 9½ timme kvar! Man får se saker positivt här i världen!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

åhh varm choklad :D tack för att du gav mig en idé!;D

2009-01-10 @ 08:25:15
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Louise

Kul att jag gav dig en ide ;)

2009-01-10 @ 08:45:21
URL: http://senoritalolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0