Ammotrack

Nu är det bara 2 timmar kvar tills jag slutar! Då ska jag åka hem till Gabbi så hon får fixa till mitt hemska hår, det ser förjävligt ut nu. Så ska man se Backyard babies på Tyrol på torsdag och sen dra till Pub Anchor för att kolla in Ammotrack. Då kan man ju inte ha en motorväg på skallen precis..

På tal om Ammotrack så var jag Sara och Katta ute och satte upp afficher och lämnade flyers om deras spelning på torsdag. Tror vi hade närmare bestämt 50 afficher. Inget mot vad vi brukar sätta upp dock. 
Men jag lägger in lite bilder på våran lilla tripp på måndag när jag är hemma.

Kolla in Ammotrack på www.ammotrack.org de är ett jävla grymt band!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0