11:00

God Morgon i stugorna!

Inatt drömde jag en väldigt lustig dröm, jag drömde att jag var på en spelning med Backyard babies, på en tågstation. De spelade på rälsen så varenda gång ett tåg kom så fick man avbryta spelningen.. sen delade de ut backstage pass, först gav Nicke ett pass till en tjej. Sen tittar Dregen på mig och säger, ni har inte fått något va?
Så då kommer han över och ger oss varsitt, men sen får typ hela publiken pass och de förvandlades till en rabbatkupong i merchen eller vad fan det var.
Kanske inte låter så jättelustigt, men det var väldigt lustigt i min dröm. Jag undrar vad det betyder för något, för hjärnan plockar ju saker ur det undermedvetna och gör en dröm utav det.

Jag har även lärt mig att sova i den där föbaskade sängen nu, för er som inte vet så är jag kattvakt och bor i tjejen som äger kattens lägenhet och hennes säng... Alla har typ svårt att sova i den. Men jag har lärt mig att sova i den nu tack och lov.. Förut låg jag alltid och vred och vände på mig till klockan vart tre på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0