Lördag eftermiddag

Nu har jag exakt 4 timmar kvar att jobba!! Det ska bli så jävla skönt att bara få åka hem till mormor och lägga mig på soffan och bara glo.

Måste börja packa inför trippen nästa vecka också, det ska verkligen bli så jävla roligt!! Dock måste jag ju ha med mig så många ombyten att jag kommer behöva checka in mitt bagage. Men det måste jag ju ändå göra eftersom jag vill ha med mig hårspray och liknande. Men det ska verkligen bli så jävla roligt, längtar som fan. Det är ju bara 3 dagar exakt sen flyger jag och pappa ner.

Läste på expressen att det hänt en singelolycka i Edsbro där två personer sitetr fastklämda i en bil som dessutom har voltat. Ringde hem och kollade och mina bröder och pappa är hemma. Min äldsta bror bor i Rimbo och jobbar i Sthlm och hade inga ärenden hos oss idag tack  och lov. Sen vet jag inga andra som står mig närmast som skulle vara där idag just nu. Jag hoppas att det inte är någon jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0