J*vla morgon

Vilken jävla morgon!! Först missar jag tunnelbanan så att jag kommer lite senare till jobbet. Inte försent dock men jag hade bara tre minuter på mig att larma av, byta om, och göra massa andra saker. Sen direkt så blir det problem med en dörr, och vi hittar inte vem det är som har hand om den!!! Tillslut för en kvart sen så gjorde jag det. Så det tog mig 2½ JÄVLA TIMME. Ibland suger man rätt bra på sitt jobb... Så hur ska den här dagen sluta då lixom..
Nu ringde företaget som ska hjälpa oss med dörren, och jag får känslan just nu av att det är fel. Vet inte.. Jag hoppas verkligen inte det..

Igår jobbade jag lite extra på hunddagiset, och där var det också kaos... En av våra hundar vart biten av en främlings hund så illa att han fick ett stort hål i kinden och fick köras till djursjukhuset. Så för tillfället känns det inte som att det är min helg.. Vill bara hem och gömma mig i sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0