Inlägg 101

Detta är mitt 101:e inlägg, coolt va!!

Hunddagiset ringde idag och ville att jag skulle jobba extra imorgon. Så då är jag så snäll och hoppar in, dock måste jag kliva upp klockan halv 6 men det blir säkert bra det också. Blir ju värre i helgen om man säger så då jag ska upp klockan fyra..*Burr*

Idag har jag bara vart det hemma och tagit det lugnt, planerade med pappa lite om Malmö resan och planerade resten av trippen med Alex. Hon möter upp mig dagen efter. Längtar verkligen till nästa vecka ska bli så jävla kul! Dock har jag en jobbar helg att gå igenom först som itne är lika roligt, men som måste göras..

Ne ska strax hoppa i säng och försöka drömma söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0