Inatt jag drömde

Inatt drömde jag något riktigt lustigt. Jag drömde att jag tatuerat hela min vänsta under arm. Och det slutade med att jag fick sparken från mitt jobb eftersom vi inte får ha synliga tatueringar och denna gick hela vägen ner på handen.. Den var inte direkt vacker heller, den var i regnbågens alla fäger och motivet var fiskar. Så förmodligen var det väl en regnbågsfisk jag gjort eller något.

I helgen var jag ju som sagt i Umeå och hälsade på Hanna och det var verkligen trevligt. Det var ju så länge sedan jag träffade henne sist! Men det är dax att flyga igen redan nästa vecka då jag och pappa ska ner och hälsa på Micke och Lena i Malmö. Och som grädden på moset kommer även Backyard Babies att vara där och spela. Så det ska verkligen bli skitkul!



Jag och Hanna firar min födelsedag 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0