En diskussion.

Nu har jag ca tre timmar kvar på jobbet, har suttit i denna stol sen klockan sex imorse. Alltså ca nio timmar. Men jag om man ändå ska jobba en dag tycker jag att man kan jobba hela dagen, man är ju ändå trött när man kommer hem och orkar inte göra någonting. Dessutom rullar det in ännu mer pengar!

Jag och Katta hade en liten rolig diskussion här om dagen. Den handlar då såklart om killar. Både hon och jag har ju båda råkat ut för players ett antal gånger. Man tror att det är seriöst och att allt ska bli så bra och sen helt plötsligt vänder det totalt. Men så satt vi och pratade och kom fram till som alla andra tjejer gör, att alla bra killar är redan upptagna. Men det är där våran ide kommer in i bilden!!
Om man vill ha en bra kille, så måste man alltså ge sig på dem med flickvän. Det är det enda vi inte har testat än och det måste ju finnas en anledning till att de har en flickvän eller hur!!
Kruxet är ju bara det att jag inte har hjärta till att göra något sånt, vet ju själv hur jag skulle må om något sådant hände mig...

Ne, man får nog fortsätta att vara singel ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du.. Livet är inte lätt.. :(

2009-02-22 @ 12:41:47
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0