13/2 - 2009 Örebro

Eftersom Alex var med om en olycka md bilen dagen innan så fic jag åka själv till Örebro Så jag t tåget upp från Linköping så att jag var framme tjug i sex. Mötte sen upp Toffsy och hans polare innan stället öppnade.

Som alla andra kvällar  hjälpte jag Toffsy i merchen.
På själva spelningen så stod jag Mickis och hennes vän Lisa ungefär framför Dregen vilket man var väldigt nöjd med. Dock kom det fram en tjej som först slog Lisa så hårt i huvudet att det gjorde så ont att det fick Lisa att börja gråta. Sen kom hon in brevid mig. Och för mig är det lugnt bara hon inte knuffar på mig. Men det började hon förstås göra, förstår inte varför bara för det var typ inget tryck.
Tillslut vart hon helt galen så hon typ knäade mitt knä hela tiden, nöp mig i armen med naglarna så jävla hårt att jag skrek och vred mig av smärta. Då kom dock vakterna fram och sa åt henne.

Sen på extra numret saved by the bell så armbågade hon mig as hårt på min käke. Det gjorde så jävla ont och grejen var att det var helt oprovocerat. Men jag slänger mig typ fram av smärta vakterna springer fram och tar tag i henne. Jag sprang typ därifrån då jag inte visste om jag blödde eller inte.
Så jag sprang tillbaka till emrchen och hade as ont. Dock blödde jag inte tack och lov. Vart bara svullen som en fotboll senare på kvällen samt att jag fick en fläskläpp då jag råkade bita mig själv i läppen när hon slog mig.

Och idag är det söndag och jag har fortfarande on i armen och knäet samt i min fläskläpp då jag råkar bita i den hela tiden..

Vissa människor är allt bra jobbiga.. Och jag evt att står man längst fram får man tåla smällar. Men detta var bara överdrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0