12/2 - 2009 Linköping

Dagen börjar med en tågresa upp till Linköping där Alex kompis Fiffi möter upp mig. Hemma hos Fiffi får jag även träffa hennes kompis Helena som också ska med på kvällens spelning med Backyard babies.

Runt klockan åtta ringer Alex syster Gabbie och berättar att Alex har kört av vägen, och att bilen var totalt kvaddad. Snacka om att det vart liv i hönsgården då, och det enda jag kunde tänka på var Alex. Så då var vi bara tre som drog iväg på spelningen, dock satt jag i största delen i telefonen under kvällen för att höra hus Alex mådde. Hon hade haft rejäl tur då hon endast fått lite skrapsår och glas splitter i ögonen.

Spelningen under kvällen var asbra, grabbarna var verkligen laddade.  Hjälpte Toffsy i merchen igen, och kom även denna kväll i säng runt klockan fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0