11/2 - 2009 Malmö

Dagen började med att Micke och Lena visade oss runt i Malmö, bland annat var vi och kollade på Zlatans hus!
Efter rundturen åkte vi hem till dom och åt ännu en god middag och drack lite öl.
Klockan 20:00 släppte Lena av mig utanför KB och det var dags för Veckans första Backyard Babies spelningen. När jag kommer in går jag direkt till merchen och hälsar på Toffsy, lägger in mina kläder där och börjar installera mig med ny kortmaskin och grejer.

Spelningen var bra, stod dock inte längst fram denna gång då en efterfest hägrade och jag ville hålla mig hyfsat fräsch.

När allt var slut så packade vi in allting i bussen, och var nu redo för fest. Först hälsade vi på massa människor, för att sedan dra till Bullets buss där festen höll hus. Det var en väldigt intressant kväll för mig, hann till och med med ett litet bråk, haha!

Kom till hotellet klockan fyra där jag lyckades ta av mig allt smink, hårspännen, och lägga kläderna i en snygg hög utan att jag ens kommer ihåg det. Håll med om att det är jävligt bra jobbat endå!!

        

Bild 1:
Backyard Babies på scen

Bild 2:
Toffsy och jag i merchen

Bild 3:
Ja och Toffsy på efterfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0