Twilight

Sitter nere vid frukostbordet nu och väntar på att klockan ska bli tio över nio så att jag får gå till bussen. Har körlektion idag, vi har börjat backa runt hörn, och det går över förväntan väldigt bra. Det är bara det där med att växla som gör mig förvirrad hela tiden.

Senare idag ska jag även in till ICA här i byn och träna kassa. Ska hoppa in och jobba där imorgon, har inte jobbat där på hundra år typ. Tror jag slutade 2006 om jag inte minns helt fel.

Dessutom kommer förmodligen min Twilight film idag, fick ett mail igår om att den hade lämnat lagret och bör komma nästa arbetsdag. Så vi får se om den kommer idag, gör den det då blir det att kolla på film ikväll. Och de som vill komma och se den med mig är så välkomna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0