Radio!!

Imorse ringde radio uppland till mig och gjorde en intervju med mig, Katta och Sara angående våran festival.
Så vill ni lyssna på det så är det bara att gå in på deras hemsida och sen trycka på lyssna igen och sedan är intervjun runt kvart över sju.

Var och köpte två bikinis igår med Sandra, dock kan jag inte lägga upp bilder på dem då min älskade lillebror har gömt min mobilsladd. Förövrigt så snor han alltid mina grejer och gömmer de på fina ställen...
Men de är jättefina, ska se om jag kan få in en bild på dem ikväll eller något. Ska ha dem när vi sticker till turkiet i maj då det förövrigt bara är 55 dagar kvar tills vi åker!! Ska bli så jävla skönt.
Sen sticker jag och Katta dit en vecka i augusti också.

Vill åkte nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0