Länge sedan för ett pucko som jag..

Om prick en timme så slutar jag för dagen och får gå hem. Ska bli så jävla skönt!!

Har haft det rätt lugnt idag så jag läste igenom typ alla inlägg jag skrivit på den här bloggen. Det är så roligt att läsa om gamla minnen. Såg dock att jag vart jävligt dålig på att skriva i vissa saker. Speciellt när jag vart och kollat på Backyard...
Men det är väl så att man är så slut när man väl kommit hem att det tar en stund att skriva om det.
Nu var det ett tag sen sist jag såg dem, eller ja.... Det var en månad sen... Men det är lång tid för ett pucko och freak jag är. Men jag åker ju faktiskt runt för att jag älskar det, och det är inte så farligt dyrt. Inte när man har kontakter ;-)

Men jag kom iallafall att tänka på detta när jag såg Dregen på Grillad igår. Det var ett tag sen sist då man träffade honom, men den 25 april då är han DJ i Stockholm, så det ska bli skitkul. Gå och säga hej igen!

Vi tänkte även passa på att dela ut lite flyers medan vi ändå håller på. Två flugor i en smäll typ.

Pappa är just nu uppe och spelar Curling i Skellefteå jag håller koll på dem via internet här. Men det går inte bra för dom.. Så jag skickar en liten hälsning härifrån att ni allt får skärpa till er nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0