Kanske inte menad..

Körskolelektion idag igen.. Det går framåt hela tiden, men jag blir så jävla snurrig i mitt stackars huvud när man måste tänka på allting. Huvudregeln, växla, svänga, hålla position, signaler skyltar, få bilen att rulla.. Men det kommer väl snart hoppas jag. Annars är jag väl inte menad att köra bil!

Sitter nere i våran matsal och tittar ut nu, himlen är blå och solen lyser. Det är helt underbart att solen är framme, dock blir jag lite sur på den. För den väckte mig imorse i den mest underbara drömmen jag hade... Dax att köpa en rullgardin kanske?
Jobbet igår på ICA gick jättebra, det är verkligen som att cykla med att sitta i kassan. Ska även jobba i helgen fast då är det i Vällingby som väktare, mitt gamla vanliga jobb. Men jag behöver bara jobba en gång till sen är det Festivalen och falun, efter det så behöver jag bara jobba ännu en gång till sen sticker vi till Turkiet. Så jävla skönt!!

Ikväll ska jag dessutom hem till Katta och elda majbrasa, det ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0