Vem är jag? Vad vill jag göra?

Häromdagen så splittrades mitt band, det är lixom finito. Det känns väl sådär men jag förstår helt och hållet grunderna till splittringen. Men det är då nu jag har börjat tänka en hel del om vad jag faktiskt vill göra i mitt liv. Och jag har tre grejer att välja emellan och jag kan verkligen inte bestämma mig.

Jag vill spela i band och stå på scen för tusentals fans, men samtidigt vill jag vara en sån som jobbar med artisten eller gör festivaler. Sen har jag en tredje dröm som inte har någonting med musik att göra över huvudtaget. Det är att jobba med djur speciellt hundar.
Så jag tänkte så här att jag ska ta en paus med att spela i band och verkligen känna efter vad jag igentligen vill. Helt från början testa på saker jag itne kunde göra förut då jag var bunden till bandet. Att ha ett band är lite som att ha en hund, man måste vara hemma och sköta den hela tiden. Kan inte resa lika mycket som man kanske vill. Men nu ska jag verkligen ta mig ett år och fundera, jag är ändå 21, jag har förhoppningsvis ett mycket längre liv framför mig.

Så det ska jag göra nu, bara njuta och ta reda på vad jag egentligen vill här i livet, och bara lyssna på mig själv vad jag vill. Bli en liten egoist och tänka på mig själv för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0