Klumpen i magen

Jag kände det när jag vaknade imorse, att idag blir en sån där jobbig dag. Det är som en klump i magen som inte släpper och jag vaknade ändå klockan sex imorse och den har inte släppt än nu när klockan är kvart i tolv.. det är så skumt att ha sådanna känslor speciellt när man inte har något jätte konkret att ta på. Jag förstår att det är mamma allt handlar om i grund och botten, men att det smyger på en så hemlighetsfullt skrämmer mig. Jag har tänkt på mamma idag men inte så att jag skulle börja ha mått dåligt. Det smyger lixom på en, sen smäller det bara till. 
Sen hjälper det ju inte att man har massa andra problem runt halsen..

Men men.. Livet går väl vidare sen får man se hur det blir. På något sätt måste det ju lösa sig eller hur?

Ikväll ska jag se Neverstore på Gröna lund, as kul ska det bli hoppas jag.. Är så opepp med den här klumpen i magen, den förstör verkligen alla känslor. Men vi får se Neverstore kanske får mig på bra humör! Efter spelningen är det dock bara hem och sova.. Ska upp klockan 4 imorgon bitti för att åka till jobbet ute i Vällingby då jag börjar klockan 6. Känns väl lite så där. 

Och nästa vecka är det London, längtar som fan dit. Ska bli så jävla kul, och att få träffa en person gör bara saken bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0