Funderingar om Kärlek

Köpte Okej tidningen idag för att det skulle vara en intervju med Backyard Babies i den. På sidan av artikeln finns det olika bubblor där Grabbarna pratar om olika saker, och den ena frågan var, vad är äkta kärlek. Och då svarar Nicke någonting som är så himla sant men som så många inte tror på. Visst det kanske bara funkar för vissa men jag tycker han ändå har rätt i det han säger.  

"Äkta kärlek är när man redan från början känner att det är denna person man ska gifta sig med" någonting sånt säger han i artikeln. När jag läste det kom jag direkt och tänka på mina föräldrar, de gifte sig redan efter ett halvår efter att de hade träffats. Och det höll i 24 år tills döden skiljde dom åt.
Det fick mig en liten tankeställareom vad kärlek egentligen är. Jag har jätte lätt att bara bli kär i kärleken. Ett sånt förhållande håller inte i längden, men jag tror att när den rätta väl kommer så kommer jag nog också känna sådär att, det är han jag vill gifta mig med, jag brås ju ändå på mina föräldrar!

Men problemet man ofta tänker ju på är, vem FAN är den rätta, ser han ut som jag vill att han ska se ut. Han kan ju faktiskt se ut hur som helst. Han kanske inte ser ut som den killen jag drömmer om, han kanske är helt och hållet annorlunda. Det kanske inte är en musiker som jag har gått runt och sagt att jag vill ha i så många år.
Det är det som är så spännande med kärleken. Man vet aldrig vad det är som väntar bakom hörnet.



Igår kom mitt bands hemsida upp också www.franticamber.com kolla in den sidan när ni har tid sen den är as grym, det är Maria och Skorpan som suttit och gjort den. Stort Cred till dom!!

Annars var jag inne i stan idag och köpte en ny tröja jag ska ha i London, det är en sån där stor tröja som går ner över rumpan och sen har man tights till det. As snyggt kommer det att bli. Man kan ju hoppas att några kommer på fall iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0