Yey, psyket nästa typ..

ja nu sitter jag på jobbet igen, med 2 timmar och 45 minuter kvar att jobba. Inte så långt tid kvar om man tänker efter, men just nu känner jagatt jag bara vill hem och sova. 

I helgen så ska jag plugga lite "väktarkunskap" då jag ska gå min VU2 (väktarutbildning 2) nästa vecka. Så att man inte är helt lost när man kommer dit. Det är så mycket lagar och sånt man ska ha i huvudet så man blir ju halvt galen. Eller jag är typ redan galen så nästa blir väl antagligen psyket för mig då :P
Men kursen gör nog att veckan går snabbt eftersom det händer så mycket på kurser. Sen nästa helg så jobbar jag och då brukar det också gå rätt fort. Så förhoppningsvis går hela nästa vecka fort. Och om den gör det blir jag glad, då blir jag väldigt glad. Hatar att vänta om man säger så...

Aja nnu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0