Saknar

Det var ett tag sen jag skrev nu, men jag har inte riktigt orkat. Eller ja.. jag har bara vart lat!
Men jag har vart ute och rest lite granna bland annat till London och kollade på Backyard Babies vilket var as grymt och sen åkte jag på sol semester till Turkiet.

Sen tänker jag och längtar väldigt mycket också, jag vill att tiden ska gå fort. Jag vill se vart dessa vingar som jag fått nu bär mig, vad livet har för någonting åt mig planerat i fickan. Så fort jag tänker på det så pirrar det i magen på mig, men jag vill inte skrämmas, därför försöker jag hålla mig lite lugn. Men jag vill bara att det ska gå fort nu som sagt, jag längtar.

Sitter på jobbet förövrigt, är ganska lugnt, eller ja bara för att jag sa så där lär det ju hända något nu skulle jag tro. Men vi hoppas att det inte gör det så att jag kan åka hem till Helene och glo på tv och äta den där pizzan jag har suktat efter hela dagen *Mums*.
Det är bara tre och en halv timme kvar och jobba nu iallafall och jag började jobba klockan sex imorse.. Tidigt som fan, men tack och lov börjar jag en timme senare imorgon, det är iallafall något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0