Pirr pirr pirr

Jag har en lustig känsla i magen, det är en sån där härlig känsla, men samtidigt så jävla irriterande.. Eftersom jag inget kan göra.. Det är bara att vänta som gäller och det gör mig skvatt galen..  Nyfikenheten kliver också in och gör allt ännu värre, nyfikenheten om vad som händer. Men det är allt det där väntandet. Orkar inte vänta.

Det där pirret går ju inte att bedöva heller, hur man än försöker blir det bara värre. Och ibland känns det som att man inte har någon att prata av sig med om det heller. Vet inte hur jag ska göra. Får rota igenom mobilen och se vem den lyckliga vinnaren blir, *haha*

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ring mig ;) Jag har ändå inget bättre för mig :P

2008-10-08 @ 18:16:52
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0