Pappa+Msn=Suck

Idag på bussen hem kom jag på precis vad jag skulle skriva om i bloggen. Hade värsta heta ämnet jag tänkte skriva om.. Men nu när jag har kommit hem har jag totalt glömt bort det.. Så jävla typiskt mig.. Virrig som en höna som precis trillat av pinnen, det är jag det. Skulle behöva en personlig assistent ibland.

Ska jobba imorgon, ska bevaka en middag. Alltid lika kul, not.. Sitter där ensam vid datorn, eller jag är glad att jag har datorn iallafall. Men därför är det roligare att jobba i vällingby där har man ju alltid folk att snacka med. Eller ja, i bunkern är man ganska ensam men kommer någon ner så har man ju sällskap. Bevakar man en middag är man praktiskt taget själv!

Min pappa har förövrigt installerat något riktigt onödigt på msn som bara är i vägen och irriterande. Sen att ingen annan man skriber till kan se speciall effekterna gör ju inte saken bättre precis.. Men det är pappa upp i dagen och jag älskar honom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0