En gång till

Jag är helt öm i kroppen efter självskyddet på VU2:an vi hade i onsdags. Sån jävla träningsverk.. Och inte nog emd det så åkte jag in i en stenstolpe med bakhuvet före, visserligen var det mitt eget fel att skylla men ändå. Det gjorde för taskigt jävla ont.

Nästa vecka är det Hellacopters, sista gången man kan se dom. Det känns lite sorligt att ett sånt bra band lägger av. Fast det hade vart värre om typ Backyard lagt av men det är en helt annan sak. Nu handlar det ju om Hellacopters och då får man gå efter mina erfarenheter med Hellacopters ;)
Kommer ihåg på Peace and Love när jag stod på sidan av scenen och tittade på dom. Vilken cool känsla det var, då kände man verkligen alla spänningar de hade där och hur mycket de tyckte om att stå på scenen. Vi ska försöka jobba på Peace and love i år igen, det skulle vara skitkul om man fick den möjligheten. Speciellt att jobba på eldorado den största scenen. Eller det är typ den enda scenen jag vill jobba på typ nu när man är van vid den :P Det var ett väldigt stressande jobb men ack så lärorikt, man lär sig otroligt mycket och speciellt att hantera stress och tänka klart i alla möjliga situationer. 

Ne jag hoppas på ett år till därborta :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0