Där flög den resan iväg..

Igår hade vi möte i ca 8 TIMMAR!!! Helt otroligt vad länge vi jobbade på vårat projekt igår. Men om det ska bli bra måste det bli bra. Sen dök det upp ett litet problem, men vi hittade lösningen det gäller bara att göra lösningen så att det funkar för oss. Ni fattar nog ändå inte avd jag menar men eftersom jag inte får säga än vad det är för projekt så får ni allt bra vänta med att förstå vad jag menar *haha*
Men jag hoppas att denna lösning blir bra, det skulle vara så jävla coolt!!

sen har jag finslipat på en ny tatuering, är inte hemma nu så jag kan inte lägga upp bild på den men så fort jag kommer hem ska jag försöka lägga upp den. Det är Katarina som har ritat den, dock är hon inte nöjd med själva rosen, men där finns det nog en duktig tatuerare som kan rita bättre roser då ;)

Jag skrev om en grej här i helgen om att bara sticka iväg. Jag hade kunnat sticka iväg fick ett väldigt gulligt erbjudande men tror ni inte att jag är på kurs med jobbet då som jag måste gå på... Så jävla irriterande.. Annars hade jag fan åkt iväg, bocka av ännu en stad lixom.. Men men det kommer nog fler chanser tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0