Backyard Babies/ Hellacopters

Backyard Babies har släppt sina datum för Sverige turnen!!! Nu är det bara att planera vilka man ska åka på. Jag vet en jag verkligen ska på, visst det är ett ställe som ligger as långt bort men hallå!!! Dom spelar på min födelsedag!!! Det skulle vara den bästa presenten någonsin, hoppas bara att det är någon som vill följa med mig dit bara :(

Annars får jag åka själv, för jag har alltid velat att de ska spela på min födelsedag och jag har alltid sagt att var dom än spelar på min födelsedag så ska jag åka. Nu är den dagen kommen.

Annars rullar livet på ganska bra, ska på Hellacopters i helgen deras sista spelningar är ju nu. Det kommer kännas jävligt konstigt att se dom en sista gång just det att man vet att det är deras sista. Annars kanske man inte vet det utan att det beskedet kommer efteråt då hinner man inte tänka så mycket. Men men, det här kommer att bli as grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0