Växer morötter i håret...

Ja då har jag ätit upp min lunch och är tillbaka där jag började. Eller ja, nu är det ju bara fem timmar kvar att jobba. Så det är ju inte så jävla farligt. ska ringa pappa när jag slutat också och höra om våra kompisar Micke och Lena från Malmö har svarat än. Jag har faktiskt aldrig vart i Malmö. Det längsta jag har vart det i Norje/Kristianstad. Men aldrig hela vägen ner till malmö.

Sen som sagt, glöm inte Backyard nu, jag vet att jag är tjatig men vad gör man inte ;)

dags och färga håret snart igen också, börjar få utväxt och det röda börjar bli morotsfärg vilket inte är speciellt sexigt må jag säga.. Vem vill se ut som en morot i håret? Inte jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0