Nedräkning javisst!

Nu är det bara två timmar och en halvtimme kvar tills jag får gå hem. Jag vet att jag tjatar om det men vad ska jag annars göra *haha*. Kanske inte så jätte intressant att läsa om i vilket fall som helst. arbetsdagen har vart väldigt lugn, inga större incidenter har hänt under dagen.

Jag måste hitta nya stövlar också, mina är lite väl slitna och lite väl kalla för denna årstid. Men det är så svårt emd stövlar för jag vill inte gå runt med stora bumlingar på fötterna, sen får dom varken vara för spetsiga eller för runda i tårna.. Jag hatar verkligen att man är så jävla kräsen utav sig. Tänk vad lätt det vart om man inte var det, fast.. Fatta vilken stil man kanske skulle ha? Ne man ska nog vara glad över att man är lite kräsen trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0