Tonight, please welcome.. BACKYARD BABIES!!!

Katta messade mig imorse, och skrev att jag inte behöver åka in till Norrtälje utan att de hämtar mig hemma hos mig. Snacka service och skönt. Då har jag lite mer tid att ägna åt vad jag ska ha på mig.
Jag fattar inte hur det kan vara ett sånt jävla svårt val egentligen. Det borde bara vara att klä på sig.. Aja jag hittar nog något i min kära garderob iallafall.

Men det ska verkligen bli skitkul idag, älskar att vara på tv inspelningar, speciellt när ens favoritband är med!!



                                                                          BACKYARD BABIES

 
                    
              Nicke                                   Dregen                                     Peder                                Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0