Rock At Sea

Ja, i helgen så var jag på kryssning!! Det var verkligen skitkul! Jag och Alex flög runt i korridoren som galningar och jagade gratis sprit. Sen gick vi in i våran hytt och lämnade våra halvdruckna drycker kvar där som Katta och Sara glatt drack upp. Jag vet inte hur många gånger vi gjorde så, men några gånger vart det nog.
Det slutade iallafall som vanligt att man morgonen efter spenderade lite tid på toaletten.

När vi stod och väntade på att få kliva av båten så står Katta och Sara och pratar med Ammotrack, då ser jag hur en person som jag verkligen känner igen går  upp för trappen. Jag kan först inte placera var jag sett han. Men såg jag vem det var... Och det var ju för fan Toffsy!! Så jag skriker på honom så vänder han sig om så gör jag och Alex världens glödje tjut och flyger på honom. Katta och Sara som undrar varför vi skriker tittar åt vårat håll och ser att vi har hittat Toffsy.

Det var så kul att träffa honom för vi trodde verkligen inte att han skulle åka den här båten då Backyard är ute på sin Europa turne. Men han hade tydligen tagit ledigt denna helg för han skulle flyga till dom dagen efter sen.

Men helgen var iallafall skitkul! För utom en grej, På kvällen den dagen vi kom hem så var det en Sweden rock kick off på tyrol som skulle vart skitkul att gå på men jag hade ingen biljett. Så pratar jag med en jag känner så säger han att, men jag har en biljett över.... det är allmänt kul att höra när man typ åkt buss två timmar hem och läser det hemmavid när spektaklet på tyrol redan hade börjat.. Men men, det kommer nog fler gånger :)

Jag lägger ut bilder från helgen snart, ska bara orka packa upp min väska som jag inte gjort än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0