Party tonight!

YEAH!

Ikväll är det fest! Är jävligt taggad, har inte festat ordentligt på länge nu. Men ikväll får man hålla i hatten och trosorna *haha*

Tycker bara att tiden kan gå lite fortare, den går extremt långsamt idag... En minut känns ungefär som en timme.. As jobbigt, men så är det när man ser fram emot något. Sitter och funderar på om jag ska orka släpa med mig kameran eller inte. Det är ju as kul efteråt men att bära den är värre. Fast jag ska ju ändå ha med mig mitt smink så jag har ju ändå en väska med mig. Det lutar nog åt iallafall att kameran följer med. Jag lånar den pappa så att du vet det!!

Sen har det typ flyttat in en råtta i skaferiet, det är jätte äckligt. Den låter gigantiskt stor också för den delen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0