Kan jag få ett ess?

Nu är det bara 4 timmar kvar, sen får jag åka hem till mormor igen. Men detta betyder att jag har jobbat 8 timmar redan vilket är en jävligt bra bit på vägen tycker jag!
Hade ett grip här precis, men såklart så fixade mina kollegor det där alldeles galant!

Sen tänker jag väldigt mycket på en grej just nu, och jag måste nog säga att det känns kört.. Vill som sagt inte att det ska vara det. Men vad gör man, vill inte vara någon jävla stalker heller. Men vi får se vad ödet har i fickan, kanske drar jag fram ett ess snart?

Lyssnade på fuck of and die imorse med Backyard babies, och det är verkligen en sån jävla bra låt! Det är så härligt att bara få stå och skrika med låten FUCK OF AND DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0