jobbelijobb

Ja nu sitter jag på jobbet igen, fick lov och hoppa in idag då ordinarie vart sjuk. Ska även jobba i helgen, men det är ju min helg så det är ju helt normalt.
Hart vart ganska lugnt så här på förmiddagen, vi öppnar centrumet om en timme och får se vad som händer då. Jag hoppas på en lugn dag iallafall.

Måste bara påminna er en gång till om att rösta fram Backyard Babies till årets band på grammis. Ni hittar en bild två inlägg ner som länkar er till rätt sida. För nu var det ändå ett tag sen de vann sin senaste grammis så det är fan dax nu tycker jag.
Igår pratade jag och pappa om att åka ner och hälsa på våra kompisar i malmö. Jag tycker det skulle vara väldigt trevligt att åka ner i februari *ler*. Men vi får se vad dom säger först, men jag har inte träffat dom sen i somras på mammas begravning. Och det vore ju trevligare att träffa dom i ett lite trevligare sammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0