Hur fan gör man det?

Jag tycker min blogg sida är så allmänt tråkig, men jag vet fan inte hur man fixar en design på den.. Den som vet det kan väl säga till, för jag vill göra något spejsat med den!!

Ikväll ska jag hem till Nick så ska vi gå på stan imorogn. Han hade ju så klart glömt att vi skulle ses idag och tackat ja till jobb.. Så typiskt kilar, iallafall söta och vimsiga killar :P

Har köpt en affisch som kom på posten idag, och den är assnygg!! Kolla bara!!




Var och hälsade på Mamma i minneslunden igår, det var så fint med alla lyktor som stod där och lös. Allt var så fridfullt, så tyst. Hon har det nog bra nu! Igår var en jobbig dag, för alla tankar kom upp igen. Men snart fyller mamma år också, så då ska jag ner och gratta henne riktigt ordentligt. Hon fyller år den 11 november hon skulle då ha fyllt 51 år. Jag ska köpa något riktigt fint åt henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0