Fredag hela veckan!

Ja igår var jag på inspelningen av Fredag hela veckan. Och fan vad kul det var! Kändes som om vi tog över typ allt *haha*.
Det avr så roligt för först hade vi några platser typ lite längre bak, men sen frågade vi om man fick ha en banderoll och då vart vi flyttade till platserna längst fram istället där det var reserverat.

Men vi hade verkligen skitkul! Efter hela inspelningen fick vi ett jävla gott skratt också. Tänker dock inte berätta vad som hände då personen det handlade om, eller rättare sagt som vi as gravade åt vart väldigt generad. Så ska jag inte hänga ut den personen här i cyberrymden. Men det var rena rama cirkusen som katta sa! Aja vi tjejer fick oss ialafall ett gott skratt!



Kom hem idag, köpte en ny kjol jag bara behövde testa. Och medans jag testade den så kom min katt. Han har blivit så jävla kelsjuk på sistonde så det inte är klokt. Men han är dock så jävla söt!




Sen har det hänt massa saker som gjort att jag känner mig på sånt jävla gott humör. Kan dock inte säga vad det är då vissa grejer fortfarande är hemligt!
Men det är så skönt att kunna klättra upp för stegen nu upp ur den där jävla gropen igen!! Se ljuset skina mot ens ansikte! Önskar bara att jag kunde dra med en annan person upp ur gropen också.. Vill inte lämna kvar henne där nere i mörkret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0