Fick nog och skällde ut SL!!

Nu är jag stolt!!

Jag ringde och skällde ut SL. Jag bor på en liten slinga in där bussarna ska åka på och hämta upp folk som är lite längre. Men utanför den här slingan finns en större väg som går fortare att åka på. Och jag bor i slutet av slingan så jag ser ju den stora vägen. Så när jag står där och väntar på bussen så ser jag hur 639 åker förbi. Det är lixom inte första gången detta händer. Så jag ringde till SL och skällde ut dom. De kontaktade busschauffren och hon hade kört fel. Oj vad många jävla busschaufförer som kör fel här hela jävla tiden..
Så nu sitter jag och väntar på min taxi, så jag får resa på resegarantin nu.
Snart får SL skaffa en stor fet jävla lampa där det står SVÄNG IN HÄR FÖR FAN!!!

Ha det gött, nu ringer nog min taxi snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0