En gåva från Gud.

Ja så var det ännu en underbar morgon. Förstår inte hur natten kan gå så jävla fort. Jag somnade och sen ringde klockan klockan fem och det var dags att kliva upp.. Hur som helst ska åka hem idag och sova i min egna säng. Det är fan bland det bästa som finns, förutom Saras säng förstås, den är en gåva från gud eller nått!

Just nu är det lugnt på jobbet, vi öppnade mataffärerna för en stund sen, och nu är det typ bara att vänta till klockan elva då vi öppnar resten av köpcentrumet. Det är många dötimmar med inget att göra. Men då hinner man läsa och fundera över en hel del grejer här i livet. Som massa roliga minnen och sånt.
Ett starkt minne jag har är när jag stod på sidan av scenen när Backyard lirade på Skogsröjjet, det har jag alltid önskat mig och så fick jag göra det. Det var en sån otrolig maffig känsla. Jag ler så fort jag tänker på det. Tror jag nästan klämde ihjäl Saras hand när vi stod där :P


Väntar på att Lotta ska höra av sig sen också, ska jamma lite med henne någon dag när det passar. Det ska verkligen bli skitkul, längtar som fan. Ska även lira lite på Basilusken när jag kommer hem tänkte jag. Han har nog saknat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0