Den gångna helgen!

Helgen som kommer nu ska jag spendera hos min mormor, det var jätte länge sen jag var hemma hos henne nu. Så det är dags, passar på att sova hos henne nämligen när jag ska jobba helg ute i vällingby. Vulket betyder att jag börjar jobba klockan 06:00 så jag måste typ kliva upp 04:00... Men sånt är livet...

Sitter just nu ensam hemma och pratar med Jennica på msn om den gångna helgen som verkligen var as kul. Dregen var ju DJ på Mobergs en klubb här i Norrtälje jag aldrig vart på förut. Jag och Katta brukade alltid skämta om att vi åker dit när Dregen kommer dit. Ja och nu var kvällen kommen lixom.

Fick honom att dricka min rosa pantern drink, en rosa drink som smakade glass och var verkligen skitgod. Han var jävligt söt med en rosa drink också. Det vart jävligt mycket dans, då många bra låtar spelades. Älksar när han spelar Kickstart my heart en sån jävla bra låt!  Då viftas det på rumpor kan jag säga ;)

Snart ska vi försöka boka tid för tatuering också, känner verkligen för att göra den nu. Det känns så jävla rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0