Dator jävel!

Just nu bråkar pappa och jag med våran dator då den inte vill få ut min film jag håller på med. Så jävla irriterande, så var det sist också jag gjorde en film. Men vi har ju fått ut de tidigare iallafall så jag hoppas att detta ska sluta lyckligt. Är skitnöjd med det jag har gjort iallafall. Har verkligen vart fyndig med vissa låtar och så!

Det är väl det jag har gjort idag, det är ju ett helt projekt bara att redigera. Tror jag gjorde fyra minuter på en timme.. Men det var introt jag jobbade med och intron vill man ju ha lite så där extra bra lixom.

Söker lägenhet som en jävla idiot också, men alla de andra kommer ju före mig i kön hela tiden.. Men någon gång måste man väl få ha tur, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0