Backyard babies, fredag hela veckan.

Godmorgon allesammans!

Här är man uppe med tuppen och jobbar häcken av sig, eller ja... Jag sitter iallafall på min häck!

På onsdag ska jag på Tv inspelning, det ska verkligen bli skitkul! Ska kolla "fredag hela veckan" där inga mindre än Backyard babies står för musiken. Har inte sett dom sen 12 september nu och det är en väldigt lång tidsperiod då att gå på deras spelningar är som att röka för mig. Jag är beroende. Eller ja... det är väl inte lika illa som att röka, jag får ju förhoppningsvis inte lungcancer av att gå på spelningar. Dock kan jag kanske åka på en krossad lunga eller två!

Sen på fredag då är det party hemma hos Katten, fan vad kul det ska bli. Nick kommer, det ska bli skitkul!! Fast han är faktiskt skyldig mig det tycker jag *hihi*. Ska på stan med honom imorgon och det komemr nog bli jätte mysigt bara det inte är så jävla kallt.. Då kommer jag bara att frysa hela jävla dagen.. *Brr*

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag ska oxå dit jag!

2008-11-02 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0