Allt mellan himmel och jord.

Ska snart hoppa i säng. Dock måste jag ta bort alla kläder som ligger där först.. *jobbigt*

Imorgon är det inspelning för fredag hela veckan och jag vet inte vad jag ska ha på mig.. Det känns inte bra, men någonting får man hitta på. Funderar på ljusa jeansbyxor mina svrta stövlar, men sen vad jag ska ha på överkroppen är svårare. Får köra en sistaminuten grej typ.

Men det ska verkligen bli skitkul att se det där! Sen får vi se om man hinner snacka med någon av grabbarna. Det gäller att fånga dom i farten *haha*

Sen var jag med Elin idag. Hinner inte vara med henne så ofta men det är alltid lika kul när vi väl umgås. Vi pratar verkligen om allt mellan himmel och jord!! Vi var ute och gick med hennes hund Tyra idag. Hela 4 km typ. Den hunden har verkligen spring i benen! Sen så är hon dessutom så jävla söt också!





Just det! På tal om någonting helt annat!

Jag hoppas att allt är bra med dig med!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha söta vi är xP

2008-11-04 @ 23:07:31
URL: http://elinspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0