The Perfect Drug!

Dagen innan julafton... Inte lika spännande som det var när man var liten.

Helgen var verkligen as rolig, vi var nere i Lund på Neverstore turneavslut. Spelningen var för det första asgrrym Topp Fem som Sara sa ;) Det var verkligen ös i saker och ting. Och Jay som inte ens visste vad han höll på med sa han.. Jaja han är rolig han!

Sen har jag fastnat för en låt i en musikgenre jag aldrig riktigt har förstått. Det är lustigt, vart nyfiken och sökte på det på spotify ( I love Spotify!!!) och sen fastnade jag. Helt otroligt. Ni kanske vill veta vad jag snackar om. Men bandet heter "Nine Inch Nalis" och låten heter "The Perfect Drug". Den är as bra, annorlunda mot det jag brukar lyssna på men va fan!

Har för övrigt smyckat hela huset med tomtar.. Ser ut som tomtens julverkstad här nu eller någonting med alla tomtar.. Men morsan hade som tradition att köpa en ny tomte varje år, därav antalet.

Men men, God Jul på er!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0