Påstod att slutet är nära...

Idag har jag vart inne och julhandlat alla mina julklappar!! Så jävla skönt att ha det gjort så nu slipper jag det.
Köpte även en dammvippa till min katt för att han är så busig men ingen av de andra katterna vill leka med honom. Så sa jag det i djuraffären där jag handlade att "Min sötnos till katt på 15 år har blivit så busig men ingen vill leka med honom så jag tänkte att han skulle få den här" Då säger hon i kassan " Jaha så det börjar närma sig" jag bara va vadå? Då svarar hon " Ja de brukar ändra sitt beteende mot slutet". Så det hon står och säger till mig är typ att min katt ska dö snart...

Det var inte direkt kul att höra måste jag ju säga... Bra service!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jävla kärring, skulle du ha sagt till henne ;P

2008-12-16 @ 22:45:27
URL: http://sockerplommonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0